Regulamin

Regulamin 

1. Postanowienia ogólne
Korzystając ze Sklepu akceptujesz niniejszy Regulamin.
Klient ma obowiązek zapoznać się z jego treścią przed złożeniem zamówienia. Na żądanie konsumenta możliwe jest udostępnienie dokumentu w inny sposób, który umożliwia mu pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie treści Regulaminu za pomocą systemu teleinformatycznego, którym się on posługuje.
Do korzystania ze Sklepu i składania zamówień jest konieczny dostęp do sieci Internet oraz zainstalowana przeglądarka internetowa (zalecamy korzystanie z najnowszej wersji przeglądarki).
Strona każdego produktu zawiera informacje takie jak: ogólny opis produktu, cena, termin realizacji zamówienia, czas i sposób dostawy. Są to informacje skierowane do ogółu i stanowią wyłącznie zaproszenie do zawarcia umowy sprzedaży. Za moment zawarcia umowy sprzedaży uważa się moment, w którym Klient otrzyma e-mail o przyjęciu zamówienia do realizacji.
Dostępność produktów może się zmieniać, a firma zastrzega sobie prawo do wycofania produktów ze sprzedaży.
Klienta obowiązuje wersja Regulaminu dostępna w Sklepie w momencie składania zamówienia.
Dane kontaktowe:
Adres do korespondencji: Firma Handlowo Usługowa ANDREAS Krzysztof Wiatr 30-798 ul.Christo Botewa bn
Numer Nip: 6791015431
Adres poczty elektronicznej: biuro@andreas.krakow.pl
Numer telefonu: 12 292-46-52., czynny od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 16:00

2. Oferowane towary
Wszystkie produkty są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych oraz prawnych.
Ceny mogą ulec zmianie, ale sprzedaż odbywa się zgodnie z regulaminem.
Informacje zawarte na stronach produktów/towarów w Sklepie nie stanowią oferty firmy ANDREAS w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (Dz.U.2020.0.1740 t.j.) Kodeksu Cywilnego, a jedynie zaproszenie dla Klienta do złożenia oferty. Złożenie oferty następuje zgodnie z krokami wypisanymi w pkt 3. Regulaminu.

3. Składanie zamówień
Zamówienia mogą być składane przez osoby pełnoletnie, które mają pełną zdolność do czynności prawnych.
Klient wybiera produkt, dodaje go do koszyka, wybiera formę płatności i dostawy, a następnie składa zamówienie.
Firma ANDREAS potwierdza przyjęcie zamówienia do realizacji, a umowa zostaje zawarta.
Klient podaje swoje dane do wysyłki oraz swoje dane kontaktowe w przypadku zakupów bez rejestracji (jeśli Klient zakłada Konto w Sklepie to dodatkowo podaje e-mail do logowania oraz ustawia hasło do Konta , a jeśli Klient kupuje będąc zalogowanym to nie musi wprowadzać danych o ile nie są inne niż te podane przez Klienta w Koncie Sklepu)
Klient składa zamówienie w Sklepie i je opłaca. Firma ANDREAS w terminie do 7 dni przesyła informację o przyjęciu zamówienia do realizacji. Umowa zostaje zawarta i oferta przyjęta z chwilą otrzymania przez Klienta potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji. Klient otrzymuje taką informację wraz z informacją o skompletowaniu zamówienia. Następnie Klient otrzymuje informację o wysyłce towaru.
Firma ANDREAS może nie przyjąć zamówienia do realizacji i w takiej sytuacji nie dochodzi do zawarcia umowy. Wpłacone środki przez Klienta podlegają niezwłocznie zwrotowi.

4. Konto w Sklepie

Rejestracja jest dobrowolna. Należy podać login i hasło oraz potwierdzić link aktywacyjny. Po jego kliknięciu następuje zawarcie umowy w zakresie utrzymania dostępu do Konta.
Hasło można zmienić klikając opcję "Zapomniałeś/aś hasło?". Należy podać swój login i zresetować hasło zgodnie z instrukcjami otrzymanymi w wiadomości e-mail.Konto można usunąć w dowolnym momencie po zalogowaniu albo przesłaniudo nas e-mail na adres biura obsługi klienta:biuro@andreas.krakow.pl Usunięcie Konta wiąże się z usunięciem danych na nim zgromadzonych. Zastrzegamy, że przechowujemy na potrzeby ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń prawnych informacje na temat zamówień Klienta w Sklepie.
Mamy prawo usunąć Konto bez poinformowania Klienta, na które Klient nie logował się dłużej niż 2 lata.

5. Ceny i koszty dostawy
Ceny produktów:
Wyświetlane ceny produktów w Sklepie zawierają ustawowy podatek VAT, ale nie obejmują kosztów dostawy.
Koszty dostawy:
Koszty dostawy są różne w zależności od wybranej formy transportu. Widoczne są na etapie składania zamówienia.
Jeśli zamówienie nie może być dostarczone w całości i konieczne jest wysłanie produktów w kilku paczkach, Klient zostanie poinformowany o kosztach dostawy kolejnych przesyłek.
Ceny w sklepie stacjonarnym mogą różnić się od cen w Sklepie internetowym.

6. Dostawa
Zamówione produkty dostarczymy na na adres podany przez Klienta, za pomocą firm kurierskich Odbiór zamówień odbywa się w godzinach otwarcia sklepu stacjonarnego. Jeśli zamówienie zostało opłacone przez Klienta a nie wysłane, wszystkie środki są Jemu zwracane w taki sposób w jaki Klient dokonał płatności, w terminie 14 dni od daty zlecenia zwrotu, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu tych środków, który nie wiąże się dla Niego z żadnymi kosztami.Informacja o przewidywanym terminie dostawy jest wyświetlana przed złożeniem zamówienia. Jeśli Klient poda swój adres e-mail, po złożeniu zamówienia otrzyma wiadomość e-mail z potwierdzeniem i przewidywanym terminem dostawy zamówienia.
Jeśli zamówienie nie zostanie dostarczone w wyznaczonym terminie, prosimy o kontakt pod numerem telefonu 12 2924652, lub pocztą email biuro@andreas.kraków.pl

Prosimy o sprawdzanie zawartości przesyłek w miarę możliwości w obecności kuriera i w razie stwierdzenia uszkodzenia produktu w czasie transportu do spisania protokołu szkody z kurierem.

7. Rezygnacja z zamówienia
Klient może odstąpić od Umowy w ciągu 14 dni od momentu odbioru przesyłki. Gdyby zamówienie zostało opłacone wcześniej, zwrot środków za zamówienie nastąpi tą samą metodą płatności co pierwotne zamówienie
W przypadku zwrotu towarów (odstąpienie od umowy) podejmiemy próbę zwrócenia pieniędzy w ten sam sposób, w jaki dokonano płatności najszybciej, jak to możliwe – w ciągu 14 dni od dnia otrzymania informacji o zwrocie produktów, pod warunkiem otrzymania produktów lub potwierdzenia ich odesłania.
Jeśli otrzymany produkt jest wadliwy, prosimy o poinformowanie nas o tym jak najszybciej.

8. Zwroty
Firma ANDREAS gwarantuje zwrot pod warunkiem, że wszystkie elementy zamówienia zostaną zwrócone w niezmienionym stanie. Oznacza to, że produkt nie może być uszkodzony, zabrudzony, uprany ani zmodyfikowany. Ponadto, produkt powinien posiadać wszystkie metki i etykiety, o ile je posiada. Produkt sprzedawany w komplecie nie może zostać zwrócony w częściach, tylko w całości, tak jak został zakupiony.

9. Metody płatności
- Sky-Pay - Szybkie płatności online (BLIK, PayPo, karty, Google Pay, Apple Pay, raty Alior Raty)
- Za pobraniem - kartą płatniczą w paczkomacie InPost lub gotówką/ kartą u kuriera dostarczającego przesyłkę (jeśli wybrany kurier będzie dysponował możliwością zapłaty kartą).
- Przelewem.
Numer konta MBANK: 34114020040000380279794889


10. Prawa i obowiązki
Klient ma ma prawo do:
.
Korzystania z usług zgodnie z Regulaminem.
Zarządzania swoim Kontem
Wykonania zwrotu w terminie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki.
Kierowania zapytań do działu pomocy technicznej lub/i wnoszenia reklamacji.
Usunięcia Konta w dowolnym momencie.

Klient zobowiązuje się:
posługiwać się danymi lub/i danymi osobowymi, co do których ma pełne prawo posługiwania się (nie moż naruszać praw osób trzecich),
uprzednio sprawdzić czy spełnia wymagania techniczne do korzystania ze Sklepu
nie powielać, nie modyfikować materiałów znajdujących się w Sklepie,
dokonać płatności za zakupiony towar (w przypadku odebrania towaru i nie dokonania płatności jest to równoznaczne z przywłaszczeniem mienia),
nie korzystać ze Sklepu w sposób zakłócający jego funkcjonowanie lub/i w sposób naruszający prawo,
korzystać ze Sklepu zgodnie z prawem, postanowieniami Regulaminu oraz zasadami współżycia społecznego. Zabrania się korzystania ze Sklepu w celu prowadzenia działalności terrorystycznej, sabotażowej bądź innej działalności przestępczej jak i dokonywania jakichkolwiek naruszeń prawa oraz popełniania deliktów,
aktualizować swoje dane osobowe,
nie podejmować jakichkolwiek działań, które są niezgodne z przepisami powszechnie obowiązującego prawa bądź dobrymi obyczajami, a także naruszających dobra osobiste innych osób (w tym osób prawnych) lub uzasadnione interesy firmy ANDREAS albo innych osób (w tym osób prawnych),
nie uzyskiwać dostępu do Kont innych osób,
nie generować nadmiernego lub nieproporcjonalnego obciążenia łącz i innej infrastruktury, w oparciu o którą działa Sklep,
utrzymywać swoje hasło w ścisłej tajemnicy,
nie udostępniać innym osobom swojego Konta,
nie wykorzystywać zautomatyzowanych programów do zbierania informacji w Sklepie.
Firma ANDREAS nie ingeruje w Konto Klienta i zgromadzone na nim informacje za wyjątkiem gdy Klient o to poprosi z uwagi na problemy techniczne albo ktoś zgłosi naruszenie praw i będzie to uzasadnione.

Mamy prawo do:
wysyłania biuletynów jeżeli osoba wyraziła na to zgodę,
badania sposobu korzystania ze Sklepu przez osoby odwiedzające poprzez wykorzystywanie cookies, zbieranie informacji na temat korzystania przez nich z usług (np. statystyki) jak i przekazywania informacji w ramach targetowania reklam w Internecie zgodnie z Polityką Prywatności,
usunięcia Konta Klienta zgodnie z Regulaminem.
Zobowiązujemy się do dołożenia wszelkich starań, aby zapewnić należyte świadczenie Usług w sposób stały i nieprzerywany. Zastrzegamy jednak możliwość czasowej niedostępności całości bądź części Sklepu z przyczyn technicznych, w szczególności związanych z konserwacją lub wprowadzaniem zmian. Dołożymy wszelkich starań, aby ta niedostępność była możliwie najmniej uciążliwa.

11. Odpowiedzialność

Klient ponosi pełną odpowiedzialność za swoje działania i zaniechania.
Firma ANDREAS nie ponosi odpowiedzialności za:
dane, w tym dane osobowe podane przez Klienta,
niepoprawnie wpisane dane przez Klienta,
brak dostępu do sieci Internet albo ograniczenia w jego dostępności,
ograniczenia lub/i nieprawidłowe działanie oprogramowania albo urządzeń należących do Ciebie lub będących po stronie Klienta w zakresie możliwości korzystania ze Sklepu,
poniesione szkody jak i utracone korzyści przez Klienta, które spowodowane zostały na skutek ujawnienia hasła do Konta, które nastąpiły z winy Klienta,
poniesione szkody jak i utracone korzyści przez Klienta, które spowodowane zostały na skutek działań lub/i zaniechań Klienta, w szczególności poprzez nieprawidłowe korzystanie ze Sklepu,
poniesione szkody jak i utracone korzyści przez Klienta jeżeli naruszył prawo bądź postanowienia Regulaminu,
poniesione szkody jak i utracone korzyści przez Klienta, które spowodowane zostały na skutek działania lub/i zaniechania osób trzecich niezwiązanych warunkami umowy sprzedaży na korzystanie z Konta, a na które nie mieliśmy wpływu,
poniesione szkody jak i utracone korzyści przez Klienta, które spowodowane zostały na skutek zaistnienia siły wyższej,
poniesione szkody jak i utracone korzyści przez osobę trzecią na skutek działań lub/i zaniechań Klienta,
hipierłącza odsyłające do stron internetowych osób trzecich. Strony te należą i są zarządzane przez ich administratorów bądź odpowiednio usługodawców.
Firma ANDREAS nie weryfikuje podawanych danych przez Klienta.

Żadne zapisy Regulaminu nie wyłączają ani nie ograniczają odpowiedzialności w jakichkolwiek kwestiach, w wypadku których wyłączenie lub ograniczenie odpowiedzialności byłoby niezgodne z prawem.

Jeśli wystąpił problem z produktem kupionym w Sklepie i nie udało się rozstrzygnąć reklamacji, Klient może ją zgłosić w systemie internetowego rozstrzygania sporów UE ("Platforma ODR").

Platforma ODR oferuje konsumentom i sprzedawcom z UE możliwość osiągnięcia pozasądowego porozumienia dotyczącego reklamacji produktów kupionych online. Ta prosta w obsłudze, interaktywna witryna internetowa jest dostępna bezpłatnie we wszystkich oficjalnych językach UE. Platforma umożliwia konsumentom i sprzedawcom znalezienie organu rozstrzygającego, a następnie osiągnięcie porozumienia w sprawie reklamacji. Platforma ODR jest dostępna na stronie: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm.

Podmiot uprawniony, do którego można skierować skargę zależy od wyboru konsumenta. Rejestr w Polsce takich podmiotów wraz z danymi teleadresowymi oraz adresem strony internetowej można zleźć tutaj: https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php

12. Kolory i wymiary
Dokładamy starań, aby możliwie wiernie prezentować nasze produkty, ich skład i kolory. Sposób wyświetlania koloru zależy od używanego systemu operacyjnego i sprzętu. Nie możemy zagwarantować, że komputer, monitor lub urządzenie mobilne wiernie odwzoruje kolory.
Prezentowane na stronach Sklepu internetowego zdjęcia i inne formy wizualizacji oraz prezentacji Towarów nie oddają jej rzeczywistej wielkości – mają jedynie charakter informacyjny. W razie niezgodności Towaru z opisem lub fotografią oraz gdy Towar jest uszkodzony Kupujący powinien niezwłocznie poinformować o tym obsługę Sklepu.




13. Reklamacje

W przypadku niezgodności towaru z umową Klient może reklamować wadliwy produkt.
Reklamacje należy składać za pomocą formularza na stronie
Wadliwy towar należy odesłać w takim stanie w jakim został zakupiony tj. kompletny (jeśli został zakupiony zestaw bądź komplet należy go odesłać w całości).
Klient otrzyma od nas odpowiedź w ciągu 14 dni.W wypadku wykrycia jakichkolwiek wad zakupionego produktu przestrzega praw ustawowo przysługujących Klientowi.

14. Postanowienia końcowe
Zastrzegamy sobie prawo do wprowadzania zmian w Regulaminie.
W przypadku zmiany Regulaminu, Klient ma prawo prawo rozwiązać umowę do czasu planowanego wejścia w życie nowego regulaminu. Niezgłoszenie chęci rozwiązania umowy bądź jej nie rozwiązanie do tego czasu poczytuje się za zgodę na świadczenie Umowy, na zasadach zgodnych z nowym regulaminem. Nie dotyczy to zmian w odniesieniu do realizacji zamówień już złożonych (realizowane są na podstawie ważności regulaminu z dnia złożenia zamówienia).
W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują właściwe przepisy prawa, a w szczególności przepisy ustawy z dnia z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (Dz. U. z 2019 r., poz. 1145), a w przypadku Kupujących będących konsumentami również ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r., poz. 827 ze zm.). Zgodnie z przepisami art. 12 ust. 1 pkt 21 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta w razie sporu dotyczącego umowy zawieranej przez Kupującego będącego Konsumentem ze Sprzedającym przewiduje się możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Proponuje się poddanie sporów do rozpoznania przez Stały Polubowny Sąd Konsumencki. Sprzedający jest otwarty również na inne propozycje rozstrzygnięcia sporu w. drodze pozasądowej, w tym na sposób zaproponowany przez Kupującego. Więcej informacji na stronie http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php . Istnieje możliwość złożenia skargi m.in. poprzez Unijną platformę internetową ODR dostępną pod adresem https://ec.europa.eu/consumers/odr/ . W przypadku braku rozstrzygnięcia sporu w drodze pozasądowej, sprawa może zostać skierowana do rozpoznania przez sąd na zasadach ogólnych wynikających z przepisów Kodeksu postępowania cywilnego. Komunikacja ze Sprzedającym dokonywana przez Użytkownika powoduje ponoszenie przez Użytkownika kosztów, jakie wynikają z umów zawartych przez niego z podmiotami trzecimi, za możliwość korzystania z określonych form komunikacji na odległość. Sprzedawca nie pobiera żadnych dodatkowych opłat ani świadczeń za możliwość komunikowania się z nim. Sprzedający może dokonać zmiany postanowień Regulaminu po uprzednim poinformowaniu Użytkowników poprzez publikację jednolitego tekstu Regulaminu na stronie Serwisu. Zmiany Regulaminu lub nowa treść Regulaminu wchodzi w życie po upływie 14 dniod daty umieszczenia nowej treści Regulaminu na stronie Sklepu. W przypadku braku akceptacji zmian Użytkownik ma możliwość wypowiedzenia umowy przed upływem okresu powiadomienia, rozwiązanie staje się skuteczne w terminie 14 dni od dnia otrzymania informacji o zmianie, chyba że zrezygnuje z takiego powiadomienia albo składając w tym zakresie stosowne oświadczenie lub poprzez wyraźne działanie potwierdzające akceptacjętakich warunków (np. złożenie zamówienia). Umowy zawarte w trakcie obowiązywania poprzedniej wersji Regulaminu będą realizowanezgodnie z jego postanowieniami.